biologiczno-neurologiczny

Słowo poświadczone w fotocytacie:

Warning: file_get_contents(http://150.254.102.135/viewDjvu/JPGs/IJ_1388.txt): failed to open stream: Connection refused in /var/nfjp/wp-content/plugins/NFJP/lemma-template.php on line 136

Warning: file_get_contents(http://150.254.102.135/viewDjvu/data.txt): failed to open stream: Connection refused in /var/nfjp/wp-content/plugins/NFJP/lemma-template.php on line 143
(...) wizmu. Perspektywy badawcze winny w głównej mierze skupić się na powiązaniu dynamiczności rozwoju procesów mózgowych z jednoczesną autonomicznością procesów uczenia się. Teoria poznania wymaga ścisłej identyfikacji celów i założeń glottodydaktycznych z uwarunkowaniami biologiczno-neurologicznymi, socjologicznymi i pragmatyczno-lingwistycznymi. Autonomia procesów nabywania leksyki obcojęzycznej wyraża się w następujących założeniach: a) Funkcjonalno-znaczeniowy model przekazu i nabywania leksyki obcojęzycznej winien opierać się na psychologiczno-dydaktycznym koncepcie strategii uczenia się. Tak zdefiniowany cel działania pozwala uchwycić wszystkie sub...

Dodatkowe informacje

Diachroniczna częstość użycia słowa (wystąpień na milion wyrazów):
Lokalizacja ekscerptu na stronie:
Etykiety gramatyczne poświadczenia:
przymiotnikliczba mnoga

Zastrzeżenia

W naszych materiałach trafiają się błędy, są nieuniknione w tak wielkim zbiorze danych. Procentowo nie jest ich jednak więcej niż w klasycznym 11-tomowym Słowniku języka polskiego pod red. Witolda Doroszewskiego. Ciągle je wyszukujemy i nanosimy natychmiast poprawki, co w epoce przedelektronicznej było zupełnie niemożliwe.
Sąsiedztwo a fronte
Sąsiedztwo a tergo