copywriter

Słowo poświadczone w fotocytacie:
(...) Dlaczegóżby w centrum polszczyzny końca XX wieku nie umieścić języka tekstów reklamowych czy wytworów public relations? Przecież to właśnie PR-owców i copywriterów winien cechować wybitny słuch językowy, lingwistyczna elastyczność i pomysłowość, a także wyczucie językowych upodobań różnych grup konsumenckich, do których adresują oni swoje teksty...

Dodatkowe informacje

Diachroniczna częstość użycia słowa (wystąpień na milion wyrazów):
Lokalizacja ekscerptu na stronie:
Adres bibliograficzny:
Gruszczyński, Włodzimierz, Bralczyk, Jerzy, Majkowska, Grażyna (red.) 1999. Polszczyzna w komunikowaniu publicznym. Prace poświęcone Profesor Hali­nie Satkiewicz z okazji jubileuszu Jej i Jej Zakładu, Warszawa : Aspra
Etykiety gramatyczne poświadczenia:
rzeczownikliczba mnoga

Zastrzeżenia

W naszych materiałach trafiają się błędy, są nieuniknione w tak wielkim zbiorze danych. Procentowo nie jest ich jednak więcej niż w klasycznym 11-tomowym Słowniku języka polskiego pod red. Witolda Doroszewskiego. Ciągle je wyszukujemy i nanosimy natychmiast poprawki, co w epoce przedelektronicznej było zupełnie niemożliwe.