trzydziestodwustopowy

Słowo poświadczone w fotocytacie:
(...) flet - P 24 flet dzióbkowy - P 117 flet podłużny - P 117 Aetna jednorućka - C 60 folk-rock - A 64 fon - P 46 fundamental note - A 78 fundamental tone - Am 78 foreign notes - A 101 foreign tones - Am 101 forlana - P 49 forma sonatowa - P 77 formant - P 46 forślag - R 110 forszlag - P 110, 111 forte - W 48 forte pedal - A 107 forte-pedal’ - R 107 Fortepedal - N 107 four-eight meter - Am 116 four-eight time - A 116 fourth - A 118, 119 fox(-trot) - P 64 free - A 64 frottola - W 49 fuga - P 49 fuga dwutematowa - P 78 fuga jednotematowa - P 109 fuga semplice - W 109 fugue á un sujet - F 109 full cadenee - A 115 full cióse - A 115 Füllstimmen - N 103 funkcja harmoniczna - P 77 furiant - P 69 G - A, N 83 g - N, C, P 83 galarda - P 58 gabarda - P 24, 58 galoubet - F 60 gamba - A, R, C, P 53 Gambe - N 53 gambę - F 53 gamy bemolowe - P 80 gamy krzyżykowe - P 80 Ganze - N 88 ganze Note - N 88 ganze Pause - N 91 garmonićeskie prizvuki - R 98 garmonićeskie sozvuki - R 98 garmoniki - R 98 gawot - P 57 Gebrauchsmusik - N 67 gebrochene Akkorde - N 79 Geige - N 94 generälbas - C 99, 116 general-bas / generalbas - R 99, 116 Generalbaß - N 99 generälni bas - C 99 generałbas - P 99, 116 ges - P 85 Gesamtkunstwerk - N 66 Gesang - N 75 geses - P 85 gis - P 84 gisis - P 84 gitara - P 24, 35 gitara hawajska - P 76 gitara-violoncel’ - R 55 Gitarren Violoncello - N 55 glee - A 62 glissando - W 48 Gloria (in excelsis) - P 41 głos dwustopowy (czterostopowy, ośmiostopowy, szesnastostopowy, trzydziestodwustopowy) - P 78 głosy pomocnicze - P 103 goboj - R 59 ...
Diachroniczna częstość użycia słowa (wystąpień na milion wyrazów):
Adres bibliograficzny:
Dąbkowski, Grzegorz 1997. Europejska terminologia muzyczna, Kielce : WSP
Etykiety gramatyczne poświadczenia:
przymiotnikliczba pojedyncza

Zastrzeżenia

W naszych materiałach trafiają się błędy, są nieuniknione w tak wielkim zbiorze danych. Procentowo nie jest ich jednak więcej niż w klasycznym 11-tomowym Słowniku języka polskiego pod red. Witolda Doroszewskiego. Ciągle je wyszukujemy i nanosimy natychmiast poprawki, co w epoce przedelektronicznej było zupełnie niemożliwe.