autoreklamowy

Słowo poświadczone w fotocytacie:
(...) lat 60. i 70. zrobiła miejsce ruchliwej i odczarowanej elicie, ale tak nie jest: owa elita, przynajmniej w swoim autoreklamowym wizerunku, chce być postrzegana jako ruchliwa i - zaczarowana. To zaczarowanie jest delikatne: bije, ale nie uderza; w interesach, w polityce czy w informatyce, wszędzie widać ten nieznośnie lekki skalpel. Slogan tego pokolenia mógłby brzmieć:...

Dodatkowe informacje

Diachroniczna częstość użycia słowa (wystąpień na milion wyrazów):
Lokalizacja ekscerptu na stronie:
Adres bibliograficzny:
Baudrillard, Jean 1998. Ameryka, tłum. R. Lis, Warszawa : Sic!
Etykiety gramatyczne poświadczenia:
przymiotnikliczba pojedyncza

Zastrzeżenia

W naszych materiałach trafiają się błędy, są nieuniknione w tak wielkim zbiorze danych. Procentowo nie jest ich jednak więcej niż w klasycznym 11-tomowym Słowniku języka polskiego pod red. Witolda Doroszewskiego. Ciągle je wyszukujemy i nanosimy natychmiast poprawki, co w epoce przedelektronicznej było zupełnie niemożliwe.