rynkowo-reklamowy

Słowo poświadczone w fotocytacie:
(...) Dlaczego? Ponieważ w recepturze ideologów rewizjonizmu na uzdrowienie gospodarki znajdują się przede wszystkim narzędzia rynkowe, zapożyczone wprost czy w przetworzonej postaci z kapitalizmu. System zaś rynkowo-reklamowy jako panaceum sprzeczności podziału może tylko pogłębić; nie nadaje się też do koordynacji długo- i krótkofalowego rachunku, bo dotyczy jedynie rachunku krótkookresowego, nie może wpłynąć na uzdrowienie struktury gospodarki...

Dodatkowe informacje

Diachroniczna częstość użycia słowa (wystąpień na milion wyrazów):
Lokalizacja ekscerptu na stronie:
Adres bibliograficzny:
Gliński, Bohdan, Knyziak, Zygmunt, Sokołow, Dymitr (wyb.) 1969. Dyskusja o funkcjonowaniu gospodarki socjalistycznej, Warszawa : PWE
Etykiety gramatyczne poświadczenia:
przymiotnikliczba pojedyncza

Zastrzeżenia

W naszych materiałach trafiają się błędy, są nieuniknione w tak wielkim zbiorze danych. Procentowo nie jest ich jednak więcej niż w klasycznym 11-tomowym Słowniku języka polskiego pod red. Witolda Doroszewskiego. Ciągle je wyszukujemy i nanosimy natychmiast poprawki, co w epoce przedelektronicznej było zupełnie niemożliwe.