kulturalno-komunikacyjny

Słowo poświadczone w fotocytacie:
(...) nia. Pisząc, autor proponuje tekst do opublikowania, a przeto musi się liczyć z zapotrzebowaniem wydawnictwa i publiczności. Wydawnictwo, które zajmuje się produkcją i dystrybucją książek, a więc działalnością zarazem kulturalno-komunikacyjną i techniczno-ekonomiczną, decyduje 0 doborze tekstów do opublikowania, sposobie przetworzenia ich w książki, o wielkości i sposobie dystrybucji itd. — ze względu na cele i uwarunkowania swojej działalności, niezależnie od intencji i interesów dostarczających teksty autorów, licząc się natomiast z zapotrzebowaniem publiczności pojętej jako zbiorowość klientów rynku księgarskiego. Czytelni...

Dodatkowe informacje

Diachroniczna częstość użycia słowa (wystąpień na milion wyrazów):
Lokalizacja ekscerptu na stronie:
Adres bibliograficzny:
Lalewicz, Janusz 1985. Socjologia komunikacji literackiej. Problemy rozpowszechniania i odbioru literatury, Wrocław etc. : ZNiO
Etykiety gramatyczne poświadczenia:
przymiotnikliczba pojedyncza

Zastrzeżenia

W naszych materiałach trafiają się błędy, są nieuniknione w tak wielkim zbiorze danych. Procentowo nie jest ich jednak więcej niż w klasycznym 11-tomowym Słowniku języka polskiego pod red. Witolda Doroszewskiego. Ciągle je wyszukujemy i nanosimy natychmiast poprawki, co w epoce przedelektronicznej było zupełnie niemożliwe.
Sąsiedztwo a fronte

K) Słowa obecne w Słowniku ortograficznym języka polskiego Władysława Kokowskiego i pominięte w indeksie, ze względu na założenia NFJP.