molekularność

Słowo poświadczone w fotocytacie:
(...) Widzimy więc, że na koncepcję technologii dydaktycznej rzutują cechy konstytutywne nauczania programowanego: molekularność, reprodukcyjność, empiryczność. Podstawowa różnica polega natomiast na tym, że o ile w nauczaniu programowanym punktem wyjścia jest dla większości badaczy programowanie treści, to w technologii dydaktycznej zasadniczym czynnikiem jest programowanie sytuacji dydaktycznej [3], istota zaś obu sprowadza się do ciągłego eliminowania przypadku [211]. W. Richmond...

Dodatkowe informacje

Diachroniczna częstość użycia słowa (wystąpień na milion wyrazów):
Lokalizacja ekscerptu na stronie:
Adres bibliograficzny:
Kruszewski, Krzysztof 1972. Nauczanie programowane w systemie dydaktycznym, Warszawa : PWN
Etykiety gramatyczne poświadczenia:
rzeczownikliczba pojedyncza

Zastrzeżenia

W naszych materiałach trafiają się błędy, są nieuniknione w tak wielkim zbiorze danych. Procentowo nie jest ich jednak więcej niż w klasycznym 11-tomowym Słowniku języka polskiego pod red. Witolda Doroszewskiego. Ciągle je wyszukujemy i nanosimy natychmiast poprawki, co w epoce przedelektronicznej było zupełnie niemożliwe.